Na nedostatečné zásobování a špatnou kulturu prodeje si stěžují zákazníci obchodního domu Kaufland v Domažlicích.

„Nelíbí se mi jejich služby ani to, jak si v poslední době váží zákazníků. Jel jsem patnáct kilometrů, abych si koupil chleba a rohlíky. Ačkoliv bylo kolem 18. hodiny a prodejna je otevřená do 22 hodin, neležela na krámě ani houska. Myslím, že zrovna tyto potraviny by měly být zajištěny po celou pracovní dobu,“ říká jeden z nespokojených zákazníků Miroslav Grubner z Dolního Metelska.

Pro takové případy existuje na prodejně informační služba. Ale i zde pan Grubner narazil.

„Na informacích mě slečna nedokázala odpovědět a pouze pokrčila rameny. Přišla další pracovnice, která na můj dotaz týkající se pečiva odpověděla: „Nemáme!“ „Taky odpověď,“ dodává Grubner.

„Jsem poslední dobou velice zklamaná se zásobováním. Jen málokdy se mi po cestě z práce podaří koupit čerstvé pečivo. Nepříjemné je mi i to, že musím zbytečně čekat u uzenin, kde obsluhuje jedna unavená prodavačka a dvě ostatní před zákazníky drhnou podlahu. U tohoto úseku je to obzvlášť nechutné,“ popisuje své poznatky Hanka Málková z Domažlic.

Vedoucí domažlického Kauflandu Michal Prágr se nám k těmto stížnostem odmítl vyjádřit a odkázal nás na tiskového mluvčího společnosti Kaufland Michaela Šperla.

„Naše společnost své zaměstnance velmi pečlivě školí a učí je postupům, jak se v takových případech zachovat. Co se týká zásobování, jsme maloobchodní a nikoli velkoobchodní společnost, přesto dochází k vykupování zboží jinými obchodníky, tudíž velmi brzy nastává situace, že se na celou řadu běžných zákazníků zboží již nedostane. Není možné vždy a po celou dobu prodeje dát k dispozici tolik zboží, aby se dostalo na každého,“ vysvětluje Šperl a dodává, že uvedené nedostatky a situace v domažlické prodejně Kaufland budou pečlivě prozkoumány a společnost udělá vše proto, aby byli zákazníci opět spokojeni.