Pavel Sika z Němčic, který zhruba před měsícem zaplatil v klatovské prodejně Tesco o sto třicet korun více, než činila skutečná cena jeho nákupu, byl odškodněn.

„Prostřednictvím Domažlického deníku jsem byl mluvčí klatovského Tesca vyzván k opětovnému projednání nepřesné ceny u mého nákupu. Sešel jsem se přímo s ředitelem prodejny Petrem Winklerem, který byl ochoten finanční nedostatky napravit,“ uvedl Pavel Sika z Němčic.

Vedení Tesca navrhlo panu Sikovi odškodnění nejen rozdílu nákupu, ale i za psychickou újmu a opakované jízdy v podobě dvou poukázek v hodnotě 1000 Kč na odběr zboží v jejich prodejně.

„Nákup jsme znovu přezkoumali. Chyba byla jednoznačně na naší straně. Bohužel jsem v době nákupu pana Siky nebyl přítomen a můj zástupce se nechoval, jak by měl. Naši pracovníci byli poučeni, aby se podobné pochybení už neopakovalo,“ řekl ředitel klatovského Tesca Petr Winkler.

„Vůbec jsem nedoufal, že bych mohl být odškodněn. Nedělal jsem to ze zištných důvodů, ale spíše z principu. Proto jsem panu řediteli sdělil, že obnos věnuji Dětskému domovu ve Staňkově,“ dodává Sika.

Po tomto návrhu se vedení Tesca rozhodlo přidat dalších tisíc korun.

Poukázky v celkové hodnotě 2000 korun budou Dětskému domovu ve Staňkově předány za přítomnosti Pavla Siky a ředitele klatovského Tesca Petra Winklera během příštího týdne.