Lidmila Haasová, knihkupectví

Lidé u nás vánoční dárky určitě bez větších problémů mohou vrátit či vyměnit a s některými jsme se už setkali. Zatím, co se týká počtu, je to stejné jako každým jiným rokem. Nejvíce zákazníků s prosbou o vrácení nebo vyměnění přišlo první den po vánočních svátcích a v následujích dnech očekáme další lidi.

Jana Šámalová, hračkářství

My jsme zatím neměli žádné vrácení ani výměnu dárků, ale řešíme pouze reklamace. Po letošních Vánocích jsme se doposud setkali se dvěma reklamacemi a v dalších dnech očekáváme ještě nápor dalších nespokojených zákazníků. Pokud přijdou s paragonem, jsme ochotni jim bez velkých problémů vyhovět.

Andrea Lehanková a Magda Nová, prodavačky sportovních potřeb

Už jsme se samozřejmě setkaly s výměnou. Pokud lidé přijdou s potvrzením od nás o koupi nějaké sportovní potřeby, jistě jim nevyhovující vánoční dárek bez problémů vyměníme. Letos zatím nepociťujeme nárůst v počtu vrácených nebo vyměněných věcí.

Markéta Schweinerová, prodavačka v drogerii

K nám už přišli lidé s prosbou o výměnu dárku. Musejí ale přijít do měsíce po nákupu, kdy máme ještě v počítači uložen jejich nákup. Pokud přijdou později, pak je to problém. Samozřejmě jim nesmí chybět účtenka, abychom věděli, že dárek je zakoupen opravdu u nás.

Dagmar Cvachoučková, prodavačka oděvů

Zrovna v pondělí, ihned po svátcích, jsme měli dva případy vrácení nevhodných vánočních dárků. Aby u nás lidé uspěli, určitě potřebují paragon. V dalších dnech ještě očekáme další vrácení zboží nebo výměnu velikosti u některých z našich oděvů.

Eva Vrchotová, prodavačka značkového oblečení

Největší počet vracení či výměn jsme zaznamenali první den po svátcích. Lidem zboží samozřejmě bereme zpět a mohou si vybrat jiné. V následujících dnech očekáváme další lidi a letos si myslím, že je více případů, než v předchozích letech.

Autor: Jan Vydra