V neděli odpoledne šla se svou vnučkou do zmíněného obchodu nakoupit.

V informacích si uložila tašku, dostala číslo a šla v klidu nakupovat.

Zhruba po čtvrt hodině poslala vnučku, aby tašku vyzvedla. Ta se ale vrátila s nepořízenou.

„Vnučka se vrátila celá vyděšená a řekla, že je naše taška pryč. Nechtěla jsem tomu uvěřit. V tašce jsem měla nové oblečení pro děti, nově koupené závěsy a klíče od bytu. Většinou tam nechávám i mobil, protože až dosud jsem věřila, že na informacích uložená zavazadla jsou bezpečně zajištěná. Tentokrát jsem tři mobilní telefony měla po kapsách. To byl snad šestý smysl,“ popisuje svůj nepříjemný zážitek Milada Suchá.

Dívka v informacích, která od paní Suché tašku přebírala, si však žádné velké problémy se ztrátou nedělala a na stížnost zákaznice nereagovala.

„Vůbec se se mnou nebavila. Nechala jsem si zavolat vedoucí směny a ta bez jakékoliv účasti prohlásila, že zavolá policii. Nenapadlo jim nabídnout mi alespoň igelitku, abych měla kam naskládat nakoupené zboží,“ pokračuje Suchá.

Duchapřítomně se zachoval pouze jeden ze zaměstnanců, který si uvědomil, že taška paní Suché byla vydána jinému zákazníkovi

. Shodou okolností ho znal a vydal se ho hledat.

Jeho snaha však byla marná.

Paní Suchá v prodejně zatím čekala na policii.

„Po hodině a půl jsme odešli domů. Hned za námi dorazili policisté a věřte nevěřte i s mojí taškou, ze které se nic neztratilo. Všechno dobře dopadlo, ale velice mě mrzí jednání zaměstnanců, kteří jsou za odložené věci zodpovědní. Chtěla bych proto varovat ostatní zákazníky, já už si totiž nikdy do úschovy v Kauflandu žádné zavazadlo nedám,“ dodává Suchá.

Policisté našli podle popisu zanedlouho mladíka i s celým obsahem tašky.


„K nahlášeným krádežím jezdíme do prodejny Kaufland několikrát denně. K podobné záměně však došlo poprvé,“ řekl velitel domažlických strážníků Bohuslav Perlovský.

Případ paní Suché prošetřilo i vedení společnosti Kaufland.

„V první řadě bychom se zákaznici za vzniklé nepříjemnosti touto cestou velmi rádi omluvili. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je jeden z nejvyšších prioritních cílů naší společnosti. Zaměstnanci informací jsou velmi důkladně proškoleni, jak svědomitě a odpovědně s věcmi zákazníků zacházet a opět je při odchodu vracet. Bohužel v tomto případě došlo k omylu, kterého je nám velice líto. Naše společnost celý případ velmi důkladně prošetřila, bere si z toho ponaučení a učiní taková opatření, aby se podobný případ již neopakoval. Dotyčné zákaznici se ještě jednou osobně a s malým dárkem omluvíme,“ uvedl Michael Šperl, mluvčí společnosti Kaufland.