JAN ZAVADIL


Domažlice/ Lidé procházející domažlickým náměstím jsou silně znepokojeni. Nelíbí se jim chování dealerů společnosti Save Max, kteří se často dost nevybíravým způsobem snaží získat nové zákázníky pro společnost O2.


Prodejci nejenže svým chováním někdy obtěžují kolemjdoucí, ale podle jimi oslovených podávají i neúplné a mnohdy klamavé informace.


„Nabídli mi tarif s výhodným voláním a řekli, že mi za týden dealer přinese obálku se vším potřebným. Podepsala jsem tedy smlouvu, ale za týden se nikdo neukázal,“ řekla nám jedna ze zákaznic, Zdeňka Sazamová, a dodala, že proto do společnosti zavolala. Dozvěděla se, že musí ještě počkat a zaplatit 5 500 korun.
„Zavolala jsem tedy přímo do O2, kde mi řekli, abych dealerům vypověděla smlouvu. To jsem také udělala a řešila poté vše přímo přes zaměstnance O2. Do týdne jsem měla tarif přímo od společnosti O2 a vše je až dodnes v pořádku a jsem spokojená,“ dodává Sazamová.


Podle jedné z bývalých zaměstnankyň Save Maxu nemají dealeři stálý plat a jsou placeni formou provize za každou smlouvu, kterou zprostředkují. Často nejsou pořádně proškolení a nerozumí prodávanému paušálu.Nabízejí tak lidem zkreslené informace. Prostě nabízejí něco, co pak lidé ani nedostanou,“ konstatovala mladá žena.
„Nabídli mi výhodný paušál a slíbili mobil zdarma. Moc těmto záležitostem nerozumím, ale nabídka mě zaujala a podepsala jsem s nimi smlouvu. Doposud jsem ale žádný mobil nedostala,“ svěřila se nám žena, kterou dealeři na domažlickém náměstí oslovili a ´zpracovali´.


Jeden z bývalých zaměstnanců této firmy na internetu píše: „Do této firmy jsem byl přijat na pozici produkčního. Udělali se mnou pohovor a dali mi pocit, že jsem ten pravý. A upřímně, než mi došlo, že dělám podomního dealera, uběhl asi měsíc.V této společnosti je skutečnost taková, že dva asistenti manažera, se kterými jsem se seznámil, vydělávali první měsíc 1 000 euro. A další měsíc nedostali nic, protože po zaplacení nájmu na Václaváku, dluhů a lidí nezbylo firmě nic. Ba naopak, ještě si Save Max půjčoval a víte proč? U O2 věru nemá Save Max dobré jméno, mají neskutečnou stornovitost smluv, nicméně nutno říci, že díky drilu a lhaní mívali slušný počet smluv i s těma stornama. Auta, která si údajně manažeři koupili, byla půjčena normálně z půjčovny. Nezapomenu, když auto, které jsme dostali k dispozici (jako že do terénu), přišli lidi exekučně zabavit kamarádovi do hospody, protože Save Max nic neplatil,“
pokračoval někdejší dealer.
Tento a spoustu jiných příspěvků o firmě a jejích nekalých praktikách si můžete přečíst na serveru http://jeziholka.bloguje.cz, kde si vyměňují názory občané, kteří se nechali firmou oklamat nebo bývalí zaměstnanci firmy.
Vyjádření společnosti Save Max se nám nepodařilo do vydání článku získat, neboť kontaktní telefony uváděné Save Maxem neexistují a na e–mail, který jsme posílali na pobočku firmy v Plzni, nám nikdo neodpověděl.


Z vyjádření mluvčího společnosti O2 Martina Žabky:
„Informace o nestandardním chování zaměstnanců externích firem nebereme na lehkou váhu. Proto jsme pro zákazníky, kteří nejsou spokojeni s jednáním zástupce autorizovaného partnera O2, zřídili linku 800 130 027. Na ni mohou zákazníci zdarma zavolat a sdělit svou zkušenost. Zpětnou vazbu v podobě jejich podnětů, reakcí či dotazů využijeme k okamžité nápravě a dalšímu zkvalitnění našich služeb. Každý podnět prošetřujeme a v případě porušeních našich pravidel pro prodej, která musí každý externí partner dodržovat, vyvodíme z celé situace důsledky. S vedením společnosti Save Max každou stížnost řešíme, žádáme vysvětlení a po prošetření přijímáme opatření. V závažnějších případech zajistíme přes vedení Save Max okamžité ukončení spolupráce s prodejcem.“