Ještě po uzávěrce se přihlásilo několik dalších zájemců o účast, mezi nimi také jeden z členů klubu sdružujícího bavorské a rakouské majitele vozů Ford T. Jeho automobil byl vyroben v roce 1911, patří mu tedy primát nejstaršího stroje v předběžné startovní listině, která obsahuje více než 130 účastníků.

Ve startovním poli bude také několik soutěžících z Domažlicka. Mezi motocyklisty najdeme Petra Sauera s ČZ 175 z roku 1938, Dušana Schweinera s o rok starším strojem anglické značky Ariel, Václava Krumla s Jawou 350 OHV z roku 1946, Františka Straku s ČZ 150 C vyrobenou před 61 roky či Vladislava Steidla a Pavla Siku, jejichž stroje Jawa-ČZ nesou shodné datum výroby 1954.

V automobilové kategorii je kromě kdyňských hasičů s vozem Laurin a Klement z roku 1925 přihlášen také Jiří Tomandl, který představí auto dávno zaniklé značky Mathis vyrobené v roce 1929. K dlouholetým pravidelným účastníkům patří také rodina Míškových. Otec Josef pojede s hasičským vozem Mercedes z roku 1943, dcera Jaroslava s 81 let starou Pragou Piccolo a druhá dcera Petra bude řídit maličkou Simcu 5 vyrobenou v roce 1937. Všichni tři reprezentují barvy Veteran car clubu Plzeň.

Členy domažlického veteránklubu byste ale ve startovní listině hledali marně. Ti budou zaměstnáni pořadatelskými úkoly.

Jak již název akce napovídá, nejedná se o žádný závod. O pořadí nebude rozhodovat, kdo stanovenou trasu zvládne nejrychleji, ale kdo získá nejméně trestných bodů při plnění několika úkolů, které pořadatelé přichystali. Soutěžící budou tyto úkoly plnit v Nevolicích, Furthu im Wald, Waldmünchenu a na parkovišti pod hotelem na Výhledech.

V Pasečnici a u Muzea J. Š. Baara v Klenčí pak na účastníky čekají průjezdní kontroly. Cíl celé veteránské jízdy je v autokempu Babylon, kde jsou první motocyklisté očekáváni krátce po půl třetí.
Autor: Jan Pek