„Na jaře se telefonáty seniorů týkaly zajištění nákupů, vyzvednutí receptů na léky, dovozu roušek a dezinfekcí. Od října, kdy byla linka obnovena, do současnosti je těchto telefonátů zásadně méně a změnil se i jejich účel,“ líčí pracovnice Odboru sociálních věcí a zdravotnictví domažlického městského úřadu Jana Adamovská.

Současné dotazy se prý týkají spíše organizačních záležitostí jednotlivců, např. kdy mohou vyzvednout řidičský průkaz, jaké jsou úřední hodiny, kdy se zhasíná osvětlení cyklistické stezky, a podobně.

Tato pomocná/informační linka s číslem 725 891 579 slouží všem občanům, kteří se ocitli v obtížné situaci, potřebují zajistit péči nebo jiné osobní záležitosti. „Volané občany jsme připraveni vyslechnout, poskytnout jim pomoc při zorientování se v současných platných opatřeních či v dostupných sociálních službách,“ dodává Adamovská.