„Nová konstrukce respektuje polohu stávajícího mostu,“ řekla vedoucí technička stavby Monika Klimentová. Konstrukce je navíc železobetonová rámová a hlubinně založená na mikropilotech. „Volná šířka mostu je nyní osm metrů oproti původním necelým šesti metrům,“ dodala Klimentová.

Nová stavba myslí ale i na chodce, jelikož je po jedné straně doplněna o jeden a půl metru široký chodník. Plusem je i možnost vyššího zatížení mostu. Zvýšily se hodnoty jak u normálního, tak i výhradního a výjimečného zatížení. Normálně most unesl 13 tun, dnes je to 32 tun. Výjimečně nyní zvládne 80 tun a při opravdu výjimečně velké zátěži unese konstrukce až 196 tun. S opravou mostu se zároveň zrekonstruovalai část silnice, která na něj navazovala. Náklady celé akce přesáhly částku 7,9 milionu korun.