V tomto týdnu jeho úplná uzavírka a převedení dopravy ze silnice 1. třídy na souběžné provizorní přemostění skončila.

„Došlo k odbourání veškerých nevyhovujících stávajících konstrukcí až na ruby kleneb, betonem byly zpevněny klenby a poté připraveny křídla na upevnění mostní konstrukce,“ shrnula Nina Ledvinová z oddělení komunikace Ředitelství silnic a dálnic práce, které předcházely položení asfaltové vrstvy na povrch silnice.

„Jsem rád, že uzavírka skončila, i když jsem si už na ni zvykl a moc mě nezdržovala,“ uvedl jeden z kdyňských motoristů, který výpadovkou okolo nádraží pravidelně jezdí.

Nový svršek mostu byl položen na povrch, kde stavbaři předtím provedli celoplošnou hydroizolaci. Po celkové rekonstrukci je nyní most široký 7 metrů. Chodníky jsou v šíři 2 metry.

Celkové náklady, včetně dokončovacích prací a včetně odstranění náhradního přemostění, původní rozpočet vyčíslil na 20,8 milionu korun. Peníze uhradí Státní fond dopravní infrastruktury.