„V žaludku nám leží cesta k manipulaci za mostem, tam máme totiž ohromný problém s kamionovou přepravou. Místní komunikace je strašně zatížená kamiony, které vozí dlouhé lesní dříví na manipulaci a zpět," vysvětluje křenovský starosta Vladimír Bufka. „Dřív šla alespoň část po železnici, ale nyní jde všechno přes obec. Jezdí přes náš most, který je ze sedmdesátých let, je v havarijním stavu a my bychom ho vlastně ani nepotřebovali," poznamenává starosta s tím, že jiná cesta, kterou by se nákladní doprava dala vést, bohužel prakticky neexistuje.  Musel by se někde postavit zcela nový most a nová cesta.

„Nedovedu si představit, že by naše doprava vedla jinudy než přes Křenovy," říká Miloslav Konopík, ředitel Lesní společnosti Trhanov, jejíž vozy cestu využívají.

Křenovští zkoušeli s trhanovskou společností vyjednat, aby alespoň každý rok přispěli na opravu silnice.

„Působíme na více místech a podobných žádostí z obcí je mnoho," poznamenal ředitel Konopík. „Dříve jsme alespoň částečně přispívali všem takovým obcím, ale dnešní doba nám moc nenahrává, a když nemáme zisk, nemáme prostě z čeho přispívat," dodal.