První účastníci se sjížděli do babylonského autokempu, jenž byl organizačním centrem akce, již v pátek odpoledne a někteří dorazili dokonce po vlastní ose. Nejstarší stroje, německý vůz Protos Siemens Wolfganga Perschmanna z východoněmeckého Lipska a motocykl zcela neznámé značky OK Supreme Ivo Šarlingera z Pavlíkova, měly shodný rok výroby 1924. K vidění byla ovšem celá řada dalších zajímavých veteránů; například proslulá americká značka Indian byla zastoupena hned šesticí motocyklů.

Nejednalo se o žádný rychlostní závod. O tom, kdo si odveze poháry z tradiční keramiky a chodské čakany, rozhodoval počet trestných bodů, které soutěžící dostávali při plnění pěti dovednostech úkolů na trati. „Nejvíce se letos dařilo Karlu Gillovi ze Sušice na 90 let starém motocyklu Praga BD 500 a Milanu Vaníčkovi z Plzně s vozem francouzské značky Salmson Grand Sport z roku 1926,“ představil nám absolutní vítěze ředitel jízdy Jiří Žižka. Známá jména členů domažlického veteránského klubu byste ovšem ve výsledkové listině hledali marně. Všichni byli zaměstnáni plněním pořadatelských úkolů.

„Moc se nám tu líbilo, trať byla výborně označena a svezli jsme se krásnou krajinou,“ chválili si čeští i němečtí jezdci.

Autor: Jan Pek