Letos ale její trasa bohužel vůbec nevedla přes české území.
„Naše soutěž měří celkem 550 kilometrů a je rozdělena do tří etap. Připravili jsme 18 zvláštních zkoušek rozdělených vždy do několika dílčích měřených úseků, v nichž se dodržení předepsané doby průjezdu bude sledovat pomocí přibližně 170 fotobuněk. Jsme rádi, že naším patronem je opět dvojnásobný mistr světa v rallye Walter Röhrl,“ informovali nás před startem bavorští pořadatelé.
Ve startovním poli byla k vidění řada replik slavných továrních soutěžních vozů, jakými jsou Lancia Stratos, Audi Quattro S1 a A2, Fiat 131 Abarth, Renault 17 Gordini či Opel Ascona B. Navzdory úmornému horku soutěž nedokončily pouze dvě posádky z 53 odstartovaných.
Zvítězili Willy a Christa Eisinger s 33 let starým vozem Porsche 911 Carrera. Ani letos nechyběla česká posádka Miloš Kašpar, Marie Janáková s vozem Mini 1275 GT z roku 1973, jež na trať vyrazila s číslem 13. To jim přineslo štěstí, protože ve velmi silné konkurenci obsadili výborné 7. místo v konečné klasifikaci.
Jan Pek