Ani únorová změna jízdního řádu domažlické místní autobusové dopravy nepřinesla rozšíření linky do rozvíjející se lokality Kasárny a Na Bábě.

„Kdybych chtěla využít autobus, musím s kočárkem dolů ke staré nemocnici nebo k obchodu v Kozinově ulici. To je opravdu daleko, proto stejně po městě chodím pěšky a v případě potřeby mám k dispozici auto," popsala mladá maminka bydlící v přestavěném kasárenském komplexu v Petrovické ulici.

„Častým argumentem lidí, kteří odmítají byt v Petrovické ulici, je to, že je tato oblast odříznutá od města," potvrzuje Jan Anderle, předseda bytové komise, která doporučuje pronájmy městských bytů.

„Z bytové komise jsme dávali podnět k prodloužení linky městské dopravy do této oblasti," dodal Anderle.

Poslední změna jízdního řádu proběhla nedávno, k 1. únoru.

„Nynější změna reagovala hlavně na změnu jízdních řádů vlaků a s tím související synchronizací příjezdů MHD na vlakové nádraží. Další prioritou byl včasný příjezd do podniků," vysvětluje domažlický starosta Miroslav Mach.

„Prodloužení linky do Petrovické ulice je v řešení. Souvisí s tím například i zřízení zastávky podle všech platných předpisů a podobně," připomněl s tím, že v letošním roce k zavedení nové zastávky ještě nedojde.

O možnosti změny v trase domažlické MHD se mluvilo i před dvěma  lety. Jednou z tehdy zamýšlených variant byl odklon ze zastávky Čapka-Choda do Petrovické ulice, k Zimnímu stadionu a případně do obytné zóny Na Bábě a poté návrat na stávající trasu do zastávek Palackého a Nemocnice (s využitím spojky pod PDA).

Tím by ale z časových důvodů (návaznost na vlakové spoje) odpadla zajížďka na sídliště Kavkaz. Tato varianta nakonec nebyla realizována.