Bylo k tomu potřeba dvou jeřábů, aby technici namontovali dvanáctimetrový kotel zpět na pojezd. A velký návrat hlásí lokomotiva v květnu. Stroj, jejž vyrobila plzeňská Škodovka v roce 1947, vlastní Iron Monument Club, který ji používá k oblíbeným jízdám historických vlaků. V České republice a na Slovensku jsou jen tři provozuschopné lokomotivy tohoto typu. Oprava kotle stála 1,8 milionu korun. Po kompletaci dílů stroj čekají tlakové zkoušky či zkušební zatopení.
annonce
Obsluha stroje a zařízení na obalovně, 21 300 Kč
Pomocná síla do kuchyně, 15 400 Kč
Technik/čka BOZP a PO, 35 000 Kč
Řidič skupiny C+E m/ž, 50 000 Kč
Elektromechanici, 65 100 Kč
zástupce mistrové (mistra) výrobní linky (kontrolni a obchodní referentka), 23 000 Kč
Obsluha betonárky - strojník s řidičským průkazem pro autodomíchávač, 33 000 Kč
Úklidový pracovník/pracovnice, 20 000 Kč
Podat inzerát
cars
BMW X1
BMW M4 koupeno v CZ
BMW 7 servisní knížka, koupeno v CZ
BMW X5 nehavarované
BMW X3 servisní knížka, koupeno v D
BMW Z4 první majitel, servisní knížka, koupeno v D
BMW 520 první majitel, servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované
BMW 116 koupeno v D, nehavarované
Prodat auto
tipcars
Škoda Scala Ambition 1.0 TSI 70 kW 5°MP
Volkswagen Sharan 2,0 TDI 103kW / DSG / VÝHŘEV
Škoda Fabia Style Plus 1.0 TSI 81 kW 6°man
Škoda Superb 2.0 TDi 103 kW 4x4 DSG KESSY
Škoda Scala Style Plus 1.0 TSI 81 kW 7°DSG
Škoda Kamiq Monte Carlo 1.5TSI 110kW 6°man
Škoda Scala Style Plus 1.0 TSI 81 kW 7°DSG
Suzuki Jimny 1.3 63 kW 4x4 1.MAJITEL
Prodat auto