Uzávěrka přihlášek bude příští čtvrtek 20. března. Hudebníci, kteří chtějí poměřit svůj talent i dovednosti v nové soutěži, mohou tedy ještě týden posílat přihlášky na mailovou adresu showpointcz-@gmail.com. Do předmětu zprávy uvedou PRIHLASKA-NÁZEV KAPELY-PM JAM.

„Abychom přihlášku přijali, musí zájemci splnit naši podmínku, a tou je vytvoření propagačního mailu, který bude obsahovat veškeré dostupné materiály představující kapelu či muzikanta, např. odkazy na videa interpreta, ukázky tvorby v příloze mailu, fotografie, informace o kapele, působnosti, historii, současné činnosti, zkušenosti, cíle do budoucna, reference či recenze," zdůrazňuje organizátor soutěže Jiří Sláma. „Tento první krok by měl muzikanty vyprovokovat k k vytvoření jejich vlastního propagačního materiálu, který budou moci např. používat při jednání o svém vystoupení s provozovateli klubů či s organizátory festivalů," vysvětluje Jiří Sláma a dodává, že další podmínkou je, aby alespoň jeden z členů kapely byl obyvatelem Plzeňského kraje.

Do pěti kvalifikačních kol, která proběhnou v plzeňském Klubu Jam v Doudlevecké ulici v Plzni od 9. dubna a pak každou následující středu, bude odbornou porotou vybráno maximálně dvacet přihlášených kapel nebo jednotlivců. Délka jejich vystoupení v kvalifikačních kolech nesmí přesáhnout čtyřicet minut.

V kvalifikačních kolech bude o vítězích rozhodovat odborná porota. Tu vytvoří zástupci nahrávacího studia, hudební producent, významná hudební osobnost z Plzeňského kraje.

Dále budou hlasovat diváci prostřednictvím zakoupených hlasů v hodnotě dvaceti korun. Hlasy si budou moci koupit v neomezeném množství.

„Výtěžek z prodeje hlasů bude připsán nadačnímu fondu, jehož konečný stav bude předán Kojeneckému ústavu v Plzni," vysvětluje Jiří Sláma.

Do finálového večera postoupí vítězové kvalifikačních kol na základě rozhodnutí poroty a také vítěz diváckého hlasování.

Pro vítěznou kapelu bude připravena řada zajímavých cen, např.: vydání oficiálního singlu a jeho nasazení v hlavním vysílacím čase Rock Rádia, natočení videoklipu, vytvoření kolekce promo fotografií, koncert v zahraničí s pořízením dokumentu z této cesty či pozvání do pořadu Pilsner Music Magazín.

Organizátoři připravili i pivní ceny pro fanoušky.