Na začátku mezioborového projektu stála čtveřice nadšenců, která chtěla vytvořit nový model auta. Produktoví designéři, konkrétně Daniel Hájek, Radek Štěpán a Josef Ludvík Böhm, měli na starosti kompletní design. Pak přišly na řadu konzultace se strojařem Jiřím Šrajbrem. „Návrhy jsme ladili asi půl roku, nakonec jsme se vrátili k původnímu nápadu. V průběhu práce jsme museli udělat velké kompromisy, aby se nám dílo podařilo. Ale bylo to správné rozhodnutí," míní Hájek.

Největší radost má přitom student uměleckého oboru z toho, že návrh elektromobilu, na němž pracoval se svými kolegy, nezůstal jenom na papíře. Dvoumístný roadster bez střechy a dveří váží zhruba 450 kilogramů a jeho maximální rychlost je 70 kilometrů v hodině. Z výsledku je příjemně překvapený také jeden ze dvou garantů projektu Josef Formánek: „Čekal jsem trochu konzervativnější design, ale nakonec jsem s tímhle spokojený. Celá realizace mě mile překvapila. Doufám, že prototyp bychom v budoucnu mohli nabídnout některým firmám, které by elektromobil začaly vyrábět."

Vysokoškoláci ze ZČU své dílo poprvé představí Plzeňanům dnes. Vyrazí totiž do slavnostní průvodu v rámci zahájení města kultury. „Je pro nás výborné ukázat elektromobil zrovna při takové příležitosti," dodal Hájek.