„Boty jsem přinesla po měsíci na reklamaci, protože se část dřevěného podpatku rozpadla. Po dalším měsíci čekání jsem si pro boty, podle mého očekávání již opravené, přišla,“ vysvětluje zákaznice a dodává, že se velice spletla. Bylo jí totiž řečeno: „Boty nelze opravit, obuv jste špatně používala“.

„V pantoflích jsem asi špatně chodila, i když byly využívány stejně jako každé jiné. Odpovědná vedoucí obchodu „OBUV“ je podle razítka Zdeňka Kadaníková, ale reklamaci se mnou řešil člověk vietnamského původu, který mi řekl, že to už dále se mnou řešit nebude, reklamaci nelze prý provést,“ uvádí naštvaná paní a pokračuje, že paní Kadaníkovou nikdy, ani na vyžádání, neviděla.

„Ptala jsem se, proč neodeslali pantofle výrobci, který by vadu jistě opravil. Dostalo se mi ale záporné odpovědi, že výrobce je až z Číny a tam je posílat nebudou,“ ukončuje nespokojená zákaznice.

Čtenář – reportér Jan Vydra, Domažlice