Až do 24. listopadu si zde mohou návštěvníci prohlédnout způsoby reklamy a propagace na nejrůznějších předmětech z přelomu 19. a 20. století.
"Abychom zvýraznili kontrast a pokroky v odvětví reklamy a propagace, připravili jsme i část expozice o novodobé reklamě a marketingu jedenadvacátého století," říká Ivana Dubská z informačního centra, která výstavu připravovala.
K vidění jsou zde dnes již unikátní plechové obaly na čokoládu, kávu, kakao, bonbóny, ale například i obrázky z automatů, které tam koncem 19. století nacházeli zákazníci spolu se zakoupenou cukrovinkou. Exponáty, které jsou v muzeu vystaveny jsou majetkem pana Hůrky z Vlastivědného muzea v Klatovech a tvoří jen pouhou třetinu jeho sbírky.
Návštěvníci například zjistí, že na čokoládě Deli si lidé pochutnávali už od roku 1903. Firmu na čokoládu této značky založil Augustin Tschinegel z Lovosic poté, co mu přestala profitovat jeho firma na kávové náhražky, kterou založil v roce 1806.