„Pozvali mne na pátek do Kauflandu, kde byl přítomen jednatel firmy, šéf domažlického Kauflandu a inženýr Bednář z Plzně. Všichni tři se mi omluvili za způsobenou újmu a přidali dárek. Hned další den jsem se při dalším nákupu dočkal omluvy i od pracovníka ostrahy, který mne prohlížel, když jsem začal ´pípat´ u pokladny kvůli nezrušenému kódu na lístečku, který byl ukrytý v nových kalhotách. A představte si, že jsem tehdy kupoval dvoje a v těch druhých byl také,“ přišel v úterý do redakce Domažlického deníku sdělit Echtner.

„Rádi bychom vyjádřili politování nad celou věcí a ještě jednou se panu Echtnerovi jménem společnosti Kaufland omluvili,“ řekl jednatel Michael Šperl.

Dodal, že chování člena bezpečnostní agentury v žádném případě neodpovídá firemním zásadám.

„Panu Echtnerovi jsme se osobně omluvili, včetně vedoucího prodejny v Domažlicích a zástupce bezpečnostní agentury, kteří mu za způsobenou nepříjemnost předali malou pozornost. Pan Echtner naši omluvu přijal kladně,“ tvrdí mluvčí.

„Případ bereme jako ponaučení a přijmeme patřičná opatření, aby se nic podobného neopakovalo,“ dodal Šperl na závěr.

(mic, bau)