Na start soutěže se postavilo 124 posádek a do cíle jich dorazilo 92.

Mezi soudobými vozidly a tím pádem i celkově dojel pátý zkušený meclovský matador Karel Trněný s německým kopilotem Christianem Doerrem. Ten na rallysprintech pravidelně naviguje Trněného namísto kmenového spolujezdce Václava Pritzla. Za vítězným Petrem Semerádem se Škodou Fabia R5 zaostali se svým Fordem Fiesta stejné specifikace na více než sedmdesáti ostrých kilometrech rychlostních zkoušek o 1:24,7 minuty.

V českém šampionátu historických vozidel opět předvedla svůj um kdyňská posádka Bohumír Svoboda mladší se Zbyňkem Soběhartem se Škodou 1000 MB. Na jednom z nejslabších vozů ve startovním poli proťali cílovou fotobuňku sice až jako sedmnáctí (v celkovém pořadí bez rozlišení soudobých a historických vozidel na 79. příčce), ale hlavně opět brali pohár za vítězství ve třídě C0, kde druhému v pořadí Petru Novákovi na stejném voze ujeli o téměř tři a půl minuty.

Tři dvojice ještě reprezentovali Chodsko v České trofeji rally pravidelnosti, ale v té se časy neměří a pořadí neurčuje. Závodní úseky se projíždějí jen pro předvedení leckdy velice zajímavé soutěžní techniky a pro pobavení sebe i diváků. A to se posádkám Jan Šustr / Václav Tesař (Škoda 110 R), Břetislav Šindelář / Petra Krýslová a Karel Šindelář / Radek Kust (obě na vozech Trabant 601 R) povedlo.