Valoušek začal zřejmě pod dojmem předchozích neúspěchů vlažněji a po prvních dvou testech byl až druhý za účastníkem mistrovství světa Martinem Semerádem s Mitsubishi. Zbylé dvě erzety první sekce ale už Valoušek opanoval a vyhoupnul se do čela. Stejně se mu dařilo i v celém zbytku soutěže, další čtyři zkoušky nepoznaly jiného vítěze a Pavel Valoušek se spolujezdcem Zdeněkem Hrůzou se v trutnovském cíli radovali ze své letošní první dokončené soutěže s Fábií WRC. Po dvou zklamáních se dočkali prvního bodového přídělu do klasifikace rallyspitnového šampionátu. Pokud už bude technika pracovat tak jak má, jsou jejich naděje na zisk titulu stále reálné.

Karel Trněný s Václavem Pritzlem se v první sekci potýkali s nefunkčním posilovačem řízení, kvůli kterému byli po polovině soutěže až na 24. místě celkového pořadí s hrozivou ztrátou téměř tří minut na čelo. V sevisu se závadu podařilo vyřešit a domažlické duo vyrazilo na stíhací jízdu. Výš než na konečné 13. místo už ale pomýšlet nemohli.

O dvě příčky níže skončila Octávie WRC s Josefem Pátlem za volantem.

První prázdninový víkend pokračuje "velký" šampionát jedním z vrcholů - Rally Bohemia a o dalších 14 dnů déle je na řadě opět rallysprint - Rally Vysočina.