Trasa dlouhá 1300 km a startovné 1 350 eur za vůz výrazně zredukovaly počet zájemců o start, a tak se pořadatelům přihlásilo pouze 26 posádek. „Odstartovalo 24 aut. Walter Röhrl ale dnes nepřijede, ten se zúčastní jen části soutěže,“ informovala nás členka východobavorského klubu MSC Hohenwarth, která měla službu v Bořicích na startu prvního měřeného úseku.

Právě bývalý dvojnásobný mistr světa v rallye Walter Röhrl, jenž vyhrál poslední Rallye Wiesbaden konanou v květnu 1971, byl největší hvězdou startovní listiny a pro jeho Porsche bylo rezervováno číslo jedna.

I když soutěžících nebylo mnoho, bylo se v Bořicích na co dívat. Na start první zkoušky pravidelnosti se tam postavilo několik Porsche různých typů, Aston Martin z roku 1956, Jaguar XK 140 vyrobený v roce 1960, několik vozů BMW 2002, Mercedes a Volvo 544, ale také Renault 12 Gordini, přesně 50 let stará Škoda Octavia TS a také oranžová Škoda 110 R s českou registrační značkou, kterou řídil úspěšný německý soutěžní jezdec Matthias Kahle, jehož naši fanoušci znají z Rallye Šumava z let, kdy byla započítávána také do německého šampionátu.