Na startovní čáru se postavilo celkem 41 jezdců, kteří se utkali ve 32 rozjížďkách a poté ještě ve finálových jízdách. Dvaadvacet soupeřů dorazilo z Bavorska. „U nás sezona začíná až první víkend v červnu. Přestávka je moc dlouhá, potřebujeme odzkoušet to, co jsme v zimě na našich autech vylepšili, nebo udělali nové,“ vysvětlili svoji hojnou účast.

Největší pozornost většiny diváků byla upřena na divizi vozů s pohonem všech čtyř kol, v níž nastoupil domácí Jiří Stieber, který svůj již letitý Peugeot 205 přestavěl na pohon 4x4. Čekaly ho souboje se zdatnými bavorskými soupeři v čele s Peterem Engelbrechtem, který se svým Audi 80 Quattro v Domažlicích startoval už loni. Během závodu ale tentokrát ztrácel svoji očekávanou suverenitu. „Motor běží dobře, ale převodovka začíná zlobit,“ postěžoval si Engelbrecht před poslední sérií rozjížděk.

Po startu finálové jízdy se do čela dostal Stieber povzbuzovaný domácími fanoušky, za ním jel Engelbrecht. Stieberovi se podařilo po tři kola hájit vedoucí pozici před soupeřem, jenž při řazení evidentně ztrácel. Engelbrecht na rovinkách nemohl plně využít výkonovou převahu svého vozu a Stiebera předjet, protože domažlický závodník si držel ideální stopu. Bohužel v úvodu čtvrtého okruhu musel Stieber odstoupit kvůli technické závadě, jež byla následkem skoku na terénní vlně. Bavorský závodník si už s jistotou dojel pro prvenství, jeho domažlický soupeř byl klasifikován jako pátý. Za předvedený výkon ale zasluhuje velké uznání.

Páté místo obsadil týnský Luboš Žambůrek s Fordem Puma, jenž startoval v nejpočetněji obsazené divizi nad 1600 ccm. Jejím vítězem se stal Petr Březina s felicií, jenž stejně jako v loňské sezoně startoval se stejným vozem i v divizi do 1600 ccm. Také tu vyhrál, a do Jílového u Prahy si odvážel dva poháry pro vítěze.