Dvaceti českým jezdcům přijeli konkurovat také dva bavorští soupeři, ale ani jeden z nich závod nedokončil.
Jako první odstartovali ke svému finále junioři, mezi nimiž byl nejrychlejší Radoslav Čáp z Klatov s felicií. Poté se postavili na startovní čáru účastníci divize do 1600 ccm, v níž pokračoval ve svém vítězném tažení z loňské sezony Petr Březina z Jílového u Prahy, za ním skončil jeho velký soupeř Jiří Terš z Tajanova u Klatov (oba Škoda Felicia).
Březina ovšem po svém prvenství objel závodní areál a opět zamířil ke startovnímu prostoru. Se svým vozem se totiž přihlásil i do silnější divize nad 1600 ccm. Ani tam nebyl pouze do počtu, což dokazoval svými skvělými výkony už v rozjížďkách. Po startu se ujal vedení Jiří Karpianus z jihočeského Líšova s upraveným VW „brouk“ 1800. Těsně za ním jel Březina sledován dalšími třemi jezdci. Rozpoutala se bitva, která udržovala nadšené fanoušky v napětí až do posledního okamžiku. V závěru třetího kola zajel Březina na měkký okraj poslední zatáčky a rázem ztratil dvě pozice. Jednu vzápětí vybojoval zpátky, ale druhé místo Jiřího Janouška z Pňovic u Rožmitálu (Škoda Favorit) už atakovat nedokázal. Jiří Karpianus své prvenství uhájil, za ním skončili Janoušek a Březina.
„To byla bitva, bylo to lepší než Formule 1 v televizi. Je vidět, že ti, co jezdí vpředu, opravdu umí,“ nechali se slyšet někteří z diváků mířících ke svým autům.
V nejsilnější divizi startovali také dva domažličtí jezdci. Karel Lehmann se Škodou 1800 dojel šestý, Jiřího Stiebera vyřadila technická závada na jeho Peugeotu 205.
Jak je z přehledu finálových jízd patrné, závodníci byli rozděleni do stejných divizí jako loni. Snad se v průběhu sezony objeví dostatek startujících i do nově vypsaných kategorií. Příští závod se na domažlické trati uskuteční v neděli 24. května.