Mezi hustopečskými vinicemi Jan Šlehofer se spolujezdcem Tomášem Singerem drželi od začátku slušné tempo. Po první páteční etapě, která čítala čtyři rychlostní zkoušky, přenocovali na 8. místě se ztrátou pouhých 23 sekund na sedmého Vojtěcha Štajfa s totožným vozem, ovšem s nesrovnatelně většími zkušenostmi. Marcel Tuček se spolujzedcem Josefem Králem se časy v rozmezí 13. - 15. místa usadili na 14. příčce.

I druhý den se Šlehofer se Singerem nikterak neloudali. Po čtyřech zkouškách, které obsahovala první sobotní sekce si stále drželi 8. pozici, ale svými rychlými časy drželi odstup od Štajfa a začali se výrazně přibližovat dalšímu subaru Daniela Běhálka. Výborně vyšly Šlehoferovi závěrečné čtyři měřené úseky, kterými prolétl vždy shodně na 6. místě. V cíli tak stáhnul náskok Běhálka na pouhých 15 vteřin a celkově obsadil 7. místo. V poslední zkoušce totiž Vojtěch Štajf neudržel nervy na uzdě a se svojí Imprezou havaroval. Ještě pozitivnější je ale bronzová příčka Šlehofera se Singerem ve skupině sériových vozů s pouze minutovou ztrátou na zlato.

S klidem matadorů se s nástrahami úzkých, kluzkých a rozbitých erzet vypořádali i Tuček s Králem, když své mitsubishi dovezli na celkově 13. místě a 9. v katagorii produkčních vozů.

Celkově zvítězil jezdec továrního týmu Škoda Motorsport Jan Kopecký před druhým Romanem Krestou (oba Škoda Fabia S 2000) a třetím Václavem Pechem (Mitsubishi Lancer R4).