Tu hrstku diváků, která se navzdory úmornému vedru na závody vypravila, dění na trati příliš nenadchlo. V novém seriálu sice startují opravdu pěkná auta, a to zejména v divizi N nad 1600, ale soutěžících je velmi málo. Ani v jedné kategorii totiž nestartovala více než čtyři auta. Napínavých duelů a předjížděcích manévrů se proto na trati moc neodehrálo.

O dramatických soubojích trvajících mnohdy více než jedno či dvě kola, při nichž je vidět řada pokusů o předjetí, jaké diváci znají z domažlického seriálu Chodský čakan, jsme si tedy mohli pouze nechat zdát. Ani jezdecká jistota některých účastníků neodpovídala ambicím, které si celý seriál klade.

Mezinárodní punc závodu dodala účast dvou rakouských závodníků s vozy Citroen Saxo a Opel Corsa v divizi N do 1600 ccm a pravidelného účastníka seriálu Chodský čakan Karla Kohlbauera s Mitsubishi Colt, jehož téměř sériový vůz byl při technických přejímkách zařazen do divize Special do 1600 ccm.

Pěkná podívaná byla na jízdu juniora Samuela Petáka, jenž byl se svou ´buginou´ jednoznačně nejrychlejším jezdcem, ale bohužel mu nepřijel žádný soupeř. O moc lépe na tom nebyl ani Jiří Matějka, dlouholetý pravidelný účastník domažlických závodů, jenž přestoupil do nově vzniklého seriálu. Ze svého jezdeckého umění nic nezapomněl, ale v konkurenci pouhého jednoho soupeře v divizi Special nad 1600 ccm si moc nezazávodil. Možná si alespoň vzpomněl na to, jaké souboje sváděl na domažlické trati při zdejších závodech…

Ti, kdo si budou chtít užít pořádný rallyekros, se dočkají až v neděli 2. srpna , kdy se pojede další závod seriálu Chodský čakan. Autor: Jan Pek