Sobota je vyhrazena technickým přejímkám a kvalifikačním jízdám. Ty absolvuje každý jezdec sám a dosažený čas rozhoduje o postavení na startu mistrovského závodu.

V neděli 17. července od 11 hodin se na domažlické trati utkají jezdci tzv. severní skupiny, která disponuje poměrně početnou skupinou závodníků s atraktivními „buginami“ poháněnými silnými americkými motory. Někteří z těchto jezdců již občas v Domažlicích závodili v rámci Chodského čakanu.

Mnozí motorističtí fanoušci již závody stock-car znají a vědí, že tato klání trochu připomínají rallyekros konaný na hliněném oválu ohraničeném hliněnými valy. Jedná se o závody plné kolizí a havárií, protože je při nich (kromě kategorií „bugin“ a nejsilnějších osobních vozů) dovoleno narážení do soupeřů a jejich vytlačování z trati. Závodní auta jsou proto náležitě vyztužena ochrannými rámy, dveře na řidičově straně jsou dokonce překryté silnou ocelovou deskou.

Ačkoliv tyto závody vypadají velmi divoce, navzdory množství havárií dochází jen výjimečně k nějakému zranění. Po každém převrácení některého ze soupeřících vozů či v případě zablokování trati je totiž závod ihned přerušen a pokračuje až po opětovném uvolnění dráhy.

Závodů stock-car se nezúčastňuje žádný český jezdec a Domažlice jsou jediným místem v republice, kde lze tuto motoristickou „divočinu“ zhlédnout. Za krátkou dobu své existence si domažlická trať vydobyla pevné místo v kalendáři bavorského i německého šampionátu.