Fanoušci této velmi divoké disciplíny viděli vše, co ke kláním stock–car patří: kolize, vytlačování konkurentů z trati i převrácená auta. Častou formou útoku na soupeře bylo rovněž natlačení na hliněný val lemující závodní dráhu.

Někteří jezdci zase na tento val záměrně najížděli při výjezdu ze zatáčky, pokud byli příliš rychlí nebo pokud jim dráhu zablokovalo jiné auto. Dvakrát dokonce rozjetý vůz přepadl přes vrchol valu.

Vrcholem domažlického klání byl závod ´bugin´, v němž je vzhledem k vysokým rychlostem narážení do soupeřů přísně zakázáno. Devět soupeřů předvedlo strhující závod podmalovaný působivou zvukovou kulisou výkonných motorů. Buggy pro závody stock–car jsou totiž velmi robustní, a tak jezdci handicap vysoké hmotnosti vyrovnávají použitím silných motorů. Viděli jsme dokonce i dva stroje vybavené motory Chevrolet Corvette umístěnými vpředu.
Závody se vydařily, navzdory mnoha hrůzostrašně vypadajícím haváriím nedošlo k žádnému zranění, a tak domažličtí pořadatelé sklidili od představitelů Bavorského svazu stock–car (BSCV) slova uznání.

„Od minulého závodu jste udělali velký krok kupředu. Neviděl jsem nic, co bych mohl vytknout. Závody měly dobrý spád díky tomu, že po každé jízdě byla nepojízdná auta rychle odtažena z dráhy. Dobře pracovali všichni pořadatelé kolem trati a skvělí byli hasiči, kteří převrácené vozy stavěli zpátky na kola. Právě kolovečským hasičům bych chtěl vyjádřit velký dík,“ prohlásil po závodě Herbert Glas z BSCV, který při domažlickém závodě působil jako hlasatel .

Bylo zjevné, že někteří z jezdců i jejich fanoušků zavítají do Čech kupodivu jen málokdy. V jejich očích pak český motoristický sport a možná i celou republiku nereprezentuje brněnský nebo mostecký autodrom, ale právě domažlický závod v ´jejich´ disciplíně. Snad dobré dojmy z Chodska přispějí k tomu, že se přestanou bát „divokého Východu“.