Jeho pořadatelům se přihlásilo téměř 140 jezdců, ale aut bude k vidění o trochu méně, protože na některých vozech se střídají dva závodníci. Takto pojedou s jedním BMW také domažličtí Karel a Tomáš Lehmannovi. Na všechny startující čeká 2.5 km dlouhá trať s převýšením 105 metrů. Pro diváky je potěšitelné, že jezdec, jenž v sobotu odstoupí, může v neděli v závodě pokračovat, pokud se mu podaří svůj stroj opravit. Díky tomuto systému si účastníci seriálu zazávodí a diváci nemusí mít obavu, že druhý den uvidí již prořídlé startovní pole.
Předběžná startovní listina je velmi pestrá, nechybí v ní ani silné vozy Mitsubishi Lancer EVO IX a Subaru Impreza. Doufejme, že přijede i přihlášený Lotus Elise. Atraktivním zpestřením bude určitě také několik jezdců s ´kartovými buginami´ nebo Škoda Pick-up s motorem Kawasaki přihlášená do třídy do 1400 ccm.
Na své si přijdou i fanoušci dnes již historických automobilů. Mohou se těšit na celou řadu škodovek s motorem vzadu, kterým bude konkurovat několik bavorských soupeřů s vozy NSU TT, které mají rovněž motor vzadu a dlouhá léta byly oblíbenými stroji soukromých jezdců pro závody do vrchu, na okruzích i pro rallye. Ale také mezi ´historiky´ budou k vidění pořádně rychlá auta, jakými jsou Porsche 911, Mercedes 190 AMG či Lancia Delta HF Turbo.
V sobotu 3. června program začíná již v půl deváté ráno oficiálním tréninkem, na desátou hodinu je naplánována první závodní jízda. Neděle 4. června již bude bez tréninků, první závodní jízda odstartuje v 9 hodin a na 16,30 hod. je naplánováno vyhlášení vítězů. Autor: Jan Pek