Výsledky domažlického závodu budou opět započítávány do bavorského a v některých kategoriích dokonce i do německého šampionátu. Oproti květnovému termínu by měla přijet početnější konkurence, na startu by se mělo vystřídat kolem dvou stovek jezdců rozdělených do dvou desítek závodních jízd.

V sobotu absolvují všichni účastníci povinné kvalifikační jízdy. Při nich jezdí na oválu jednotlivě a dosažené časy rozhodují o jejich postavení na startu v nedělním závodě. Někteří ovšem objedou měřené kolo pouze volným tempem, jen aby si splnili povinnost.

To jsou ti, kteří vědí, že špičkového času, který by jim zajistil místo v první startovní řadě, nemohou dosáhnout, a proto se spokojí s postavením na samém konci startovního roštu. Je v tom kus taktiky, protože zkušenost ukazuje, že právě jezdci z prostředku startovního pole se nejčastěji stávají obětí hromadných kolizí, k nimž zpravidla dochází hned v první zatáčce. A tak se někdy vyplatí startovat zezadu a počkat si, co vše se stane v prvním kole. Pak se startovní pole trochu roztáhne a je možné začít opravdu závodit.

Nedělní závody začnou mezi 10. a 11. hodinou, ale již od rána začnou obsazovat místa s nejlepším výhledem bavorští fanoušci jednotlivých klubů, jichž je opět očekáváno velké množství. ⋌Autor: Jan Pek