Marketingovému partneru hokejové extraligy společnosti BPA vadí natolik, že se kvůli tomu pustila do sporu s Asociací profesionálních klubů (APK), řídícím orgánem nejvyšší domácí soutěže.

A do boje vytáhla BPA s velkým kalibrem. Kvůli logu údajně nepovoleného sponzora na plzeňském dresu udělila APK pokutu 13 milionů korun. Milion za každý zápas, který Plzeň v novém roce s logem Bet-at-home na prsou sehrála.

Od 1. ledna totiž novela loterijního zákona povoluje propagaci jen sázkových společností registrovaných v Česku, což Bet-at-home není.

Jenže plzeňský klub zastává jiný názor a loga se vzdát nechce. „Novela loterijního zákona je v rozporu s platnými evropskými normami, které jsou nadřazeny našim zákonům. A BPA rozhodně není tím, kdo by měl vykládat zákon,“ brání klub jeho ředitel Václav Jáchim.

„Navíc jde o spor mezi BPA a APK, která už také se svými právníky připravuje příslušné kroky,“ sdělil výkonný šéf plzeňského klubu.