První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty na
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ
První celosvařovaný ocelový most z roku 1931 snesl speciální autojeřáb na zem. Historický most dlouhý 50 metrů s hmotností asi 170 tun musel ustoupit rekonstrukci železniční trati Plzeň - Domažlice - SRN. Most bude sloužit i dál jako lávka pro cyklisty.
Zdroj: Deník / Zdeněk VAIZ