Ofenzivní rozestavení 4-3-3, na které trenér Adrián Guľa vsadil v prvním přátelském utkání s Ústím nad Labem (4:1) a nevyloučil ho i v dalších zápasech, se může nepříjemně dotknout defenzivního záložníka Viktorie Romana Procházky. „Jsme v Plzni, kde je pětadvacet vyrovnaných hráčů. Budeme to mít všichni těžké, což víme, a musíme makat o svoje místo v sestavě. Pokud jde o rozestavení, tak trenér má více možností,“ řekl třicetiletý slovenský fotbalista.

Atlet Filip Ličman na soustředění v Jihoafrické republice nabírá formu na halovou sezonu. Cílem mladého čtvrtkaře je mistrovství Evropy pod širým nebem.
V tréninkové skupině Masláka je to náročné, hlásí atlet Ličman

Druhý poločas proti Ústí skončil 1:1. Jak to hodnotíte?

Předvedli jsme i dobré věci, ale máme co zlepšovat. Byl to první přípravný zápas a čeká nás ještě hodně práce.

Na čem jste v přípravě zatím pracovali nejvíce?

S trenérem se stále seznamujeme. Chce nám vštípit nějaké věci do hlavy, takže se stále ztotožňujeme s jeho požadavky. Samozřejmě nabíráme fyzickou kondici, maká se ve velké intenzitě. Myslím si, že pracujeme dobře.

Co je největší změna ve srovnání s trenérem Vrbou?

Každý trenér má nějaké svoje metody a s hráči nějakým způsobem pracuje. Nerad bych zacházel do detailu.

Mění se vaše úkoly v novém rozestavení?

Výrazně ne. Ale jak už jsem říkal – každý trenér vyžaduje něco jiného. Stále se seznamujeme a učíme se i ve vyšším věku. Každý trenér má svoji fotbalovou filozofii a někdy i fotbal, takže některé detaily jsou odlišné, ale v konečném důsledku je to stále fotbal a hraje se o góly a o body.

Co snaha o postavení do hloubky hřiště a presink?

Presink a represink po ztrátě míče, práci ve velké intenzitě, i když nemáme míč na nohou, jsou věci, které ještě potřebujeme zlepšit.

Jak hodnotíte navrátilce z hostování?

Už jsem říkal, že v Plzni je pětadvacet vyrovnaných hráčů. Také kluci, kteří se vrátili z hostování, mají velkou kvalitu. Je tu hodně talentovaných mladých fotbalistů, hodně zkušených výborných hráčů. Takže kvalita je v Plzni velká.