Mezi motocyklisty skončili ve svých kategoriích loučimští jezdci Vladislav Seidl (ČZ 175 z roku 1936) a Pavel Sika (Jawa ČZ z roku 1954) na druhém místě, Martin Wimmer z Domažlic (Jawa 175 z roku 1933) byl třetí, Dušan Schweiner ze Kdyně na 80 let starém Arielu čtvrtý a loučimský Tomáš Franc (ČZ 175 z roku 1938) obsadil 5. příčku.

Pohár z tradiční chodské keramiky za 2. místo ve druhé automobilové kategorii převzala Petra Havlová z Domažlic, která jela s Fordem A vyrobeným v roce 1931, a mezi řidiči vozů poválečné výroby skončil kdyňský Miroslav Sauer s vojenským Dodge z roku 1955 na 3. příčce.

O výsledcích samozřejmě nerozhodovala rychlost, ale počet trestných bodů, které soutěžící získali při plnění dovednostních úkolů na trati. Přímo famózního výsledku dosáhl absolutní vítěz, rokycanský Libor Mengr na 88 let starém motocyklu Praga BD, na jehož kontě byl jeden jediný trestný bod. „To bylo velké štěstí a souhra náhod, protože i kdyby se člověk snažil sebevíc, tak není v lidských silách trefit všechno na centimetr přesně,“ zhodnotil svůj výkon.

Jan Pek