Slovy „Spojení nelze navázat“ začal ´vítat´ počítač Miroslava Kaigla ze Sedlic počátkem letošního roku. Přestože internetové připojení dosud fungovalo bezchybně, najednou začalo vypadávat. Od té doby se rozběhl kolotoč oprav a reklamací jejichž výsledkem je vypovězení služby. „Problémy s vypadáváním připojení nebo úplnou nefunkčností připojení se objevily počátekem letošního roku. Veškeré závady jsem tedy nahlásil technikům, kteří se je snažili najít. Dokonce vyzkoušeli několik možností, od nastavení rychlosti až po výměnu zařízení, ale ani jedna nevedla k vyřešení problému,“ popisuje své zkušenosti Miroslav Kaigl. Technikům se podařilo najít problém po pěti měsících. „Technici zjistili, že problém se spojením je na straně poskytovatele služeb, tedy společnosti Česká síť. Proto jsem tedy hned začátkem července podal písemnou reklamaci na výši faktur,“ pokračuje Kaigl. Písemnou formu reklamace firma vyžadovala, ale nereagovala na ni. „Zkoušel jsem tedy telefonovat a mailovat obchodnímu zástupci firmy a dokonce jsem několikrát osobně navštívil i prodejnu a urgoval jsem vyřízení reklamace. Dodnes ale není záležitost vyřešena,“ stěžuje si. Situaci se tedy snažil Miroslav Kaigl vyřešit po svém. „V říjnu jsem se rozhodl pozastavit platbu faktur a také jsem o tom firmu písemně informoval. Ihned poté jsem opět doručil osobně na pobočku firmy v Domažlicích další písemnou reklamaci,“ popisuje svůj další postup Kaigl. Na tuto písemnost ale opět nebyla žádná odezva. „Výpadek služby, který nebyl odstraněn ani po 27 hodinách od nahlášení, byl důvodem ke kontaktování přímo jednatele firmy, pana Jaroslava Rady. Ten však reagoval nepochopitelným zavěšením telefonu a nezájmem situaci řešit,“ pokračuje ve vyprávění Kaigl. Majitel nefunkčního internetu tedy podal písemnou výpověď smlouvy, ve které zároveň doporučil jednateli společnosti zlepšit chování k zákazníkům. ⋌Alena Marešová