Dílští chtějí úpravami především zvětšit úložné prostory v nástavbě. „V její zadní části, kterou jsme rozebrali a bude celá nová, chceme udělat místo pro plovoucí čerpadlo, aby nezůstávalo nahoře na dešti a na mrazu. Upravíme také prostor pro motorovou pilu a dýchací přístroje, které snad za nějaké dva, tři roky budou,“ popisuje rozsah úprav velitel Petr Ježo, který spolu se starostou sboru Pavlem Knopfem a ´všeumělem´ Martinem Sokolem na vylepšení techniky od 8. února pracuje.

Kdyby stejné úpravy prováděla specializovaná firma, zaplatil by za ně sbor podle odhadu Ježa přes sto tisíc korun. „Takhle nás vše včetně nákupu materiálu a barvy na závěrečné lakýrnické práce, které provedeme, jakmile se oteplí, vyjde asi na padesát tisíc korun. A to do toho počítám i těch sedmnáct tisíc za opravu čerpadla a výměnu ložiska,“ dodává velitel.

Zařadit vylepšené vozidlo zpátky do výjezdu chtějí Dílští ještě v březnu. Do té doby by v případě potřeby použili pro dopravu družstva svůj další vůz, stařičkou Tatru 805 – ´Kvíčalu´ z roku 1956.