Na start Agropy se postavilo celkem 134 posádek, které se utkaly o body nejen v mistrovství ČR ve sprintrallye, ale i v mistrovství ČR historických automobilů a Poháru ČR v rally.

Hned první rychlostní zkouška byla konečnou pro takřka domácího Petra Hozáka s Mitsubishi Lancer EVO IX, který havaroval krátce po startu a musel skončit. Jinak ale diváci, jichž se za krásného slunečného počasí sešlo u tratí poměrně velké množství, sledovali neskutečné drama, když se nejlepší jezdci přetahovali na špici o vteřinky i vedoucí posty. V polovině závodu, po 4. RZ, se prvních sedm posádek vešlo do pouhých 17 vteřin, první tři dokonce do 2,4 vteřiny! Pak ale ze hry o nejvyšší příčky vypadl Karel Trněný se Škodou Fabia WRC, kterého zradilo turbo jeho vozu.

Před poslední rychlostní zkouškou vedl Kahle, který měl náskok 2,8 vteřiny na Tarabuse a 4 vteřiny na Odložilíka. Náskok ale nedokázal udržet. Tarabus, i když před startem tvrdil, že je pro něj Agropa jen přípravou na Barumku, za to pořádně vzal, a jeho celkový čas byl nakonec o tři desetiny vteřiny lepší, než Němcův. „V poslední erzetě jsme ze sebe vydali, co jsme mohli," smál se v cíli šťastný vítěz, který si stejně jako řada dalších jezdců pochvaloval kvalitně připravenou trať. „Tento sprint patří mezi nejlepší v republice," řekl Tarabus. „Zdejší rychlostky jsou velmi pěkné," potvrdil i třetí Odložilík.

Nevydařila se česká premiéra vozu Mini JCW 1,6 WRC. Tomáš Kůrka ho nedovezl do cíle, po 7. RZ odstoupil pro technickou závadu. Na celkově 78. místě dojel do cíle František Markvart se Škodou Fabia, který se zúčastnil všech dosavadních 35 ročníků.

Výsledky Rally Agropa: 1. Tarabus, Trunkát (Škoda Fabia S2000) 41:59,5, 1. Kahle, Dörr (Něm./Škoda Fabia WRC) –0,3 vteřiny, 3. Odložilík, Tureček (Ford Fiesta R5) –4,8, 4. Orsák, Šmeidler (Škoda Fabia S2000) –19,3, 5. Tomaštík, Baran (ČR, SR/Subaru Impreza WRC) –36,0, 6. Sýkora, Škardová (Škoda Fabia S2000) –37,3, 7. Vlček, Lasevič (ČR, Škoda Fabia S2000) – 1:02,5 minuty, 8. Dohnal, Palivec (ČR, Peugeot 207 S2000) – 1:26,9 minuty.