ISABELA CORNI se rozhodla při sympoziu vytvořit dílo, které se do Lomečku ohromě hodí. Bude to socha mořské panny – napůl žena, napůl ryba. Když ji člověk pozoruje při práci, má dojem, že motorová pila nic neváží a jemné zákusy do kmene jsou snadné.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Nedokončené figury Umberta Righera. Začal je sochat před začátkem sympozia jako náhradu těch, které kdosi ukradl...
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Jan Kondrys.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Isabela Corni kvůli obědu opustila pracoviště.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Jan Kondrys.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Takto vypadají počátky ´sochání´ Umberta Righera.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Z objektu, který tvoří Isabela Corni.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Isabela Corni a Umberto Righero si chvilku před pozdním obědem zalezli do stínu.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Takto vypadají počátky ´sochání´ Umberta Righera. Na kmeni je vidět načrtnutá budoucí noha dívky.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Tento kus kmene si vybral pro svoji práci na sympoziu Jan Kondrys.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Na každém kroku je patrný nějaký dřevěný objekt či socha, které vznikly při minulých sympoziích.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Dílo profesora AVU Praha Michaela Rittsteina jsme nalezli opuštěné. právě se šel zchladit do vody.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. A zatímco sochaři pracují, návštěvníci přírodního koupaliště mohou dovádět v průzračné vodě, nebo umělce sledovat.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
"Nefoťte mne s ručníkem," volal Michael Rittstein.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Šli jsme za ním do jeho koutku...
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
...kde nám u svého nedokončeného díla zapózoval.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Zleva pán Lomečku Zdeněk Zrůst a profesor AVU Praha Michael Rittstein.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Isabela Corni živě vykládala Zdeňku Zrůstovi, jak bude vypadat její letošní socha.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Umberto Righero v té chvíli se zaujetím zkoumal atlas hub...
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Ač se bavili v italštině, bylo jasné, o co se přou. O to, zda houba je jedlá či ne.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Umberto Righero, třebaže mu kolegyně Isabela řekla, že by uvedenou houbu nepozřela, dál zkoumal atlas.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Isabele Corni úsměv moc sluší. Škoda, že při práci má ochrannou přilbu se štítem a není jí vidět do tváře.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Květinám se tu daří a mají i dobrého zahradníka.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. pohled zpovzdálí na dílo Isabely Corni a maringotku, která umělcům slouží jako malé zázemí.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku. Vlevo počínající dílo Umberta Righera, vpravo Jana Kondryse.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková
Z Lomečku.
Zdroj: DENÍK/Milena Cibulková